åååå

hahah hittade den här bilden på erics data! typ 3 år gammal xd
liten o sexyyyy roooooompa man hade rååååå!
aja är skit sur, vet ej varför eller jo men åå ligger typ o gråter utan anledning, nej men är skit sur/ledsen/irreterad o trött på alla! vill bara slå till ngn så kanske det känns bättre, ngn frivillig?
vill bara ta en dusch och tvätta av sminket och lägga mig o sova. vill somna så jag kan sluta tänka på allt skit!
är ganska läskigt för min hjärna kan typ känna på sig när ngt kommer hända o då drömmer jag om det, tex om jag kommer faila på ett prov då drömmer jag det, eller om jag typ kommer göra illa mig eller om jag kommer må dåligt eller om jag kommer bli sårad eller blabla.. haha intressant.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0