måste skriva av mig

blir så jäääääääääääääääääääääääääääääääääävla förbannad på min helvetes fitt mage, seriöst kan den bara sluta fucka upp hela tiden! och måste jag må så in i helvete illa hela tiden????????? är så jävla trött på att gå runt och må illa hela tiden. alltså jag orkar seriöst inte, och mina jävla mediciner funkar ju inte ens!! ska sluta ta dom, varför betala typ 1000 spänn för ngt som inte ens funkar! fuck off akademiska sjukhuset ni suger! ni har fuckat mitt liv tänker aldrig mer gå tbx dit. fyfan asså!
och sen vill jag passa på att klaga på alla irriterande snorungar där ute som typ kan gå framtill ngn random och ba; fuck vad ful du e? hur fan kan du ha på dig det där nananannana. ALLTSÅ VEM FAN BRYR SIG? och komma typ 4 st när en står ensam och slå den? alltså vadfan? om ni tycker det är så jävla kul att slåss SLÅ VARANDRA ISTÄLLET! hur fan står ni ut med er själva? hur bra kan man må när man bara ser det dåliga i folk hela tiden? herregud jag förstår inte att dom i min ålder plus äldre inte vuxit ifrån det där än... riktigt jävla synd

är skit sur. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0