no one love you like i do

har inte haft tid att blogga i veckan. har spenderat veckan med massa underbara människor. varit på en mysig sommarfest o i häromdagen va det spelning på blå, riktigt kul! :) 
kom hem till papi igår kväll, då drog jag ut o träffade älskling, amanda, oskar o massa annat folk. hade sjukt ont i huvudet så drog hem runt halv 10 sen däckade jag direkt nästan direkt. Idag kommer min bebi amanda hit, vi ska nog mest chilla hos mig. kolla på film, prata, mysa. sen kommer förmodligen älskling o sover hos mig inatt. Har skit ont i halsen vilket inte är bra eftersom jag inte får bli sjuk nu! plus att skolan börjar på onsdag.



jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0