there's only 1 thing 2 do, 3 words 4 u, i love u

igår va jag som sagt hos läkaren, det gick skit, så dryga. senare åkte jag med mamma till hennes jobb och då såg jag jessica o ida så vi började prata lite oså följde jag med dom hem till ida. vi fixade i idas rum för dom skulle måla om och sen va jag lite med ebba. sen kom pappa o hämtade mig o vi åkte hem o åt sen åkte vi tbx till märsta, hahahah så onödigt. men då träffade jag jessica o ida igen så vi va ute med lite folk och sen satt vi inne och bara chillade och flummade. åkte hem runt elva tiden.

o nu ligger jag i min säng nyduschad och väntar på amanda, hon kommer nog när som helst. vi ska prata lite och kanske sola i det fina vädret ;) ikväll ska jag träffa älsklingen, sover förmodligen hos honom. men nu ska pappa grilla, mMmm skit hungrig. ciaaoo :*

gammal bild

är så glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0