presentation av mig själv

Jag heter Isabelle Hansson, 15 år gammal men blir 16 i december. jag bor i alsike, varannan vecka hos pappa med min stora syster, pappa, pappas tjej och vovven och sen hos mamma med henne och min lilla syster.
jag går i alsike skolan i klass 9, helt okej skola. men den kan vara helt jävla fucked up sometimes. på fritiden håller jag inte på med någon speciell sport eller så haha, jag är med mina kompisar eller min familj osv. som person är jag nästan alltid väldigt glad,oblyg, social och trevlig, jag är väldigt sällan seriös haha.Men som alla andra människor har jag också dåliga sidor, jag blir lätt sur och irriterad, kan slänga ur mig riktigt onödiga grejer när jag blir arg men det är något jag faktiskt blivit mycket bättre på. det värsta jag vet är att bli besviken och när folk ljuger.

som gymnasium har jag sökt frisörlinjen, jag älskar att fixa folks hår och allt sånt även fast mitt eget som ut som skit just nu, men frissa känns som helt rätt grej för mig. först ville jag bli psykolog, för jag gillar att prata med människor och försöka hjälpa till och träffa olika "typer". men nej frisör har alltid varit "drömjobbet".

vet inte vad mer man ska skriva men det var lite iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0