Min bästavän

På så kort tid har vi kommit varandra så nära. Det känns som jag har känt dig hela mitt liv, att du kan allt om mig och att jag kan allt om dig. Du är en person som jag verkligen behöver i mitt liv och som jag värdesätter väldigt högt. Alla gånger vi har tyckt att allt varit rent utsagt SKIT, så har vi funnits där vid varandras sida och stöttat varandra. Jag vill bara att du ska må bra och att all skit du har fått uppleva, ska försvinna. För du är verkligen inte värd det här. Du är en sån underbar person och du vill alltid allas bästa. Dina problem kommer efter andras, men ibland borde du bara ta lite ensamtid och inte lägga så mycket energi på alla andra. Jag kan göra små felsteg och göra sig besviken, det vet jag.. Men jag vill verkligen inte såra dig ett dugg. Du förtjänar verkligen det bästa och jag ska försöka hjälpa dig så gott jag kan att få dig upp till toppen igen. Jag längtar tills du börjar i skolan i Stockholm för då kommer jag alltid ha dig nära, jag ska försöka göra mitt bästa så att du trivs i Stockholm och kan börja om ditt liv, för det behöver du verkligen just nu. Tveka ALDRIG på att komma till mig för jag kommer alltid ställa upp för dig i alla lägen. Vi ska dela många år till tillsammans och våra barn ska bli bästavänner. Vi ska kunna sitta och berätta för dom om alla dumheter vi gjorde när vi var ungdomar och ville töja på gränserna. Jag kommer aldrig glömma bort våran vandring i skogen när det var helt bäcksvart och min sko sögs ner i en stor lerpöl, HAHAHA.. Så många minnen tillsammans och flera tusen till ska det bli! Jag älskar dig min bästavän ❤ / Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0