God jul i efterskott

igår vaknade jag hos pappa, vi åt frukost och öppnade massa julklappar. Sen kom Fredrik och hämtade mig o Linnea vid 11 och då hämtade vi upp mamma o Meija i Väsby och sen åkte vi till våra kusiner, vi va där typ en timme pch fikade sen åkte vi till mormor. precis när vi kom dit började vi äta och trodde jag skulle spy för åt så mycket, gillar inte julmat så mycket men jag älskar revbensspjäll haha! jaja, sen kom tomten o delade ut mer julklappar, Meija va så jävla lycklig haha. senare mot kvällen åkte jag o Linnea till Märsta för att fira med pappas släkt, det va skit kul för alla va så jävla fulla xd va där i två timmar sen tog jag tåget till Knivsta o sen bussen till Eric. haha va typ överallt igår. men i julklapp fick jag pengar, presentkort, parfym, hudkräm och lite annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0