Helgen

i fredags va jag Becka Rebecka Simone och Andrea och åt middag och spenderade den sista tiden med andrea så mkt som möjligt eftersom hon åker bort en månad, vi firade även hennes födelsedag. När vi kom hem så åkte jag och Becka till mig och fixade håret på varandra. I lördags kom Eric hans mamma o Kjell o hämtade mig vid 8. Vi tog bussen till eckerölinjen där vi åt julbord med Kjells företag, det va riktigt kul :) sen när vi kom hem chillkrökade vi hos Eric och spelade kort. Och igår hade vi en riktigt skön dag, sov halva dagen och sen låg vi bara i sängen och myste och sen tog vi ett bad. Senare vid 6 tiden kom pappa och hämtade oss så sov vi hos mig , stannade hemma från skolan idag för känner mig skit seg och har ont i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0