hahah

amanda ringer mig skit rädd ba

min pappa ringer mig!

jag; okej

amanda; jag kommer få så jävla mycket kuk i mig nu asså

jag; haha varför?

Amanda; för jag tog theas halsduk...

jag; hahahah

amanda; alltså jag har ont i hela kroppen, fett rädd.. han brukar slå mig..

jag va helt inne i datan så jag svarade inte

amanda; tack för att du bryr dig

oså börja båda as garva

o amanda ba; nej men ska ta livet av mig nu.. älskar dig

jag; det är någon som kastar något på mitt fönster?

amanda; kolla vem!

oså går jag o kollar då är den en fågel jävel som skitit på rutan,  hahahah tack <3
dagens hahahhahaha. vad har vi gjort? </3
båda har haft otur hela jävla dagen, amandas näsa har typ gått av på mitten, riktig titanic saga och fått hårfärg i ögat och jag kommer inte ihåg vad jag haft för otur men jag vet att jag haft det iallafall..
hahahah oså en till rolig sak
amanda ba; VÅGA LÄGGA PÅ EN GÅNG TILL
oså hör man ba , pippippippippippip hahahhahahhahhahha dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0