Ingen förstår det vi delar tillsammans

Nu ska jag dra mig utåt och träffa erika, klas och isak.

Och för alla er som är vääääldigt tröga så kan jag inte gå upp i vikt, det handlar inte om någon jävla ät störning eller att jag tycker att det är snyggt att vara så smal. Jag äter mer än dom flesta av mina tjejkompisar och jag försöker verkligen gå upp i vikt för jag tycker mina ben är för smala, jag vill inte ha så och det hjälper inte att ni klagar eller kollar konstigt, som om jag inte vet att jag är smal? Blir så irriterad för tycker det är respektlöst. Ni vet inget och ni vet inte hur mycket jag försöker. Jag har alltid varit smal, mina föräldrar är också jätte smala. Har blivit bättre på att försöka att inte bry mig om när folk kommenterar det och viskar o blabla men det är fortfarande något jag tänker på varenda gång jag tittar mig i spegeln men jag försöker acceptera det för jag vet att det inte hjälper att må dåligt över det, det ända jag kan göra är äta mycket och hoppas på att jag en dag kan bli tjockare. Så nu vet ni hur det ligger till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0