Pluggpluggplugg :(

Ligger i sängen o pluggar lite till nationella provet imorgon, hej IG. Skulle behöva läsa 6-7-8-9ans böcker, tror vi hade det i 6 an iallafall? :o aja igår va jag i uppsala med sara, amanda, chrille, felicia o bernice o massa fler men pallar inte skriva alla namn för vet inte vad alla heter.. Men vi satt i stadsparken o drack lite dricka som amanda hade köpt hahah och sen gick vi o åt på donken. Ooooooch idag när jag o amanda var påväg till skolan så snubblade jag o ramlade på sidan av knät så mitt knä hoppade ur led i typ 1 sek o sen hoppa det tbx, finns inga ord för hur ont det gjorde o såklart svimmade jag eftersom jag tycker sånt där är så jävla äckligt oså låg jag där som en fittluffare o kunde inte komma upp, hahahah asg. Så nu har jag lite problem att gå om ngn undrar vrf jag går helt cepe. :( men nej nu ska jag plugga för ska fan ha ett G! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0