droger tar fram djävulen i dig

heeeeeeeej
igår kväll hade jag Amanda och Rebecca en mysig kväll hemma hos mig. Vi åt middag och kollade på tv och skrattade lite för mycket. Rebecca somnade rätt tidigt så jag o Amanda satt och spelade in musikvideos när vi sjöng, vi vill ju liksom vara som alla andra och kanske lägga ut dom på Facebook och skämma ut oss .. så håll utkik dom kanske kommer upp här på bloggen också ;) idag lämnade jag av Rebecca i Knivsta ganska tidigt, sen åkte jag tbx hem till mig så gjorde jag och Amanda lunch och sen satt vi mest och kolla grejer på datan. Nu är jag hos pappa och väntar på att han ska komma hem med min nya säng, äntligen! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0