Live your dream

Hejhej!

Nu är det inte Issa som skriver, utan nu är det Erikaaaaaaaa!
Jag har jätte tråkigt och ligger hemma i min soffa. Kom hem för ett tag sen från doktorn, var där och fick tabletter för min mensvärk. Så nu får jag hoppas på att det blir bättre!

Om jag inte är helt ute och cyklar så har Issa idrott just nu. Tyvärr kan jag inte heller berätta vad hon ska göra i helgen, för jag har iiiiiiingen aning!
Själv så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt ikväll med familjen. Sen imorgon ska jag med min mamma på en grej och på kvällen troligtvis träffa Emma! :)

Men som sagt så har jag väldigt tråkigt så det blir nog säkert fler inlägg från mig under dagen. Det roliga är att Issa inte har en aning om att jag bloggar, så det blir som en liten överraskning. Älskar dig gumman :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0