Vad är felet?????

Jag är så jävla irriterad och arg att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Förstår mig verkligen inte på folk som ska sitta och hacka på någon som man inte ens känner och inte vet någonting om. Bara för att man "hört" någonting om en person så behöver man inte vända sig emot den. Man ska ALLTID ge alla personer en chans. Även om personen haft ett jävla rykte så har du ju ingen aning om hur personen är innerst inne. Det kanske är en person som har haft det skit jobbigt hela sitt liv, har världens dåligaste självförtroende. MEN kanske är världens snällaste, omtänksammaste och gulligaste personen innerst inne.
Det jag ville få sagt med det här inlägget var att man ALLTID ska ge folk en chans, spelar ingen roll hur man varit utan det spelar roll hur man är nu och hur man kan hjälpa personen att kanske bli en bättre person. Tänk efter innan du gör dina val!

Tack o hej
/ Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0