dålig på att blogga? Svar ja

stannade hemma från skolan idag för mår inte alls bra, magen jag börjar krångla igen vilket inte är bra! missade nationella vilket jag är stressad som fan över nu eftersom alla säger att man inte kan göra om det?..
i lördags så drog jag hem till Erika runt 6 och förade, sen mötte vi upp Kevin, Kevin och wille, sen gick vi till kompas fest där vi sen blev utkastade efter typ en timme för att hans syrra kom hem. då drog alla till en lokal i närheten men där va det ganska segt, sen blev vi utkastade där i från också så då tog jag 12 bussen hem.
Hela söndagen satt jag , Erika o ripman på min balkong o solade o snackade sen mot kvällen drog dom o jag fick mysigt sovsällskap.
det va lite om helgen, efter den här helgen har jag mått så fucking bra. trodde ett tag att jag aldrig skulle "komma hit" där jag är idag men jag gjorde det! love my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0