Varje gång en dörr stängs öppnas en ny

skolan idag va segare än någonsin, va så jävla trött för sov inte ett skit inatt. men efter skolan drog jag, Becka, Isabelle, Simone, Andrea o Sara o kollade i lite butiker och sen åt vi lite gott på Donken och fastnade där ett bra tag o bara satt o prata om allt möjligt. Jag är så jävla glad att jag har mina vänner som verkligen får mig att orka allt som händer just nu, ni är så jävla bra!
har precis pratat med Matilda i telefon i en evighet o det va så jävla skönt att få prata ut med en person som verkligen förstår, världens finaste människa. Men känner verkligen nu hur det svider o ögonen o det känns som att jag kommer sova riktigt bra inatt för för första gången på länge så mår jag ovanligt bra just nu! trodde jag verkligen inte imorse. Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0