Shääääna bloggääään

ligger i min säng med Becka o har matkåma, vi har precis tryckt i oss en fet jävla pizza.
Tänkte berätta kort om helgen.
I fredags va jag bara hemma med mamma och Meija. I lördags va jag med familjen på dagen Oså träffade jag Sara runt 3 tiden. Sen åkte jag till Becka vid 7 och va där någon timme och sen drog jag ut och mötte Erika o jessica, sen drog jessica till sin syrra och jag Erika ripman o blerim drog till Hampus där det redan va folk. Hade en sjukt rolig kväll!
Idag när jag vakna mådde jag inte bra! låg kvar i sängen några timmar sen bestämde jag mig för att åka till Knivsta och träffa Jessica och Sanna ett tag.
Sen träffade jag Becka så vi åkte hem till mig och sen gick vi ut o träffade Isabelle ett tag o nu har vi ätit o ligger här skit trötta. Ska gå ut med henne till bussen alldeles strax sen ta en dusch!
Och sen och sen och sen och sen och sen.. Hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0